Workshop Google Analytics

Situatie
Slechts 17% van de Belgische bedrijven meet de resultaten van hun digitale marketing. Meestal omdat ze gewoon niet weten wat de mogelijkheden daartoe zijn. Beslissingen worden in dat geval genomen op basis van veronderstellingen.

Meten is weten
Google Analytics is een essentieel instrument bij e-marketing en bij het optimalseren van je website of webshop. De gegevens van Google Analytics leiden tot belangrijke inzichten. Op basis daarvan kunnen strategische beslissingen genomen worden.

Workshop
WebSpecialist kan via een workshop uitgebreid uitleg geven over alle mogelijkheden van Google Analytics en aanleren hoe je interessante conclusies kunt trekken uit resultaten. Tijdens de workshop kan gewerkt worden met de Google Analytics resultaten van je eigen website.

Inzichten
Wat is de evolutie van het aantal bezoekers tegenover vorig jaar?
Uit welke regio komen de bezoekers van mijn website?
Hoeveel bezoekers vragen mijn website op via een smartphone?
Hoe populair is mijn call-to-action knop?
Wat is de evolutie van het aantal contactaanvragen via de website?
Hoeveel bedroeg de omzet van mijn webshop vorig jaar?
Welk product werd vorige maand het meest besteld via de webshop?
Hoe doeltreffend is mijn reclamebanner op een andere website?
Hoeveel bezoekers klikten via mijn laatste nieuwsbrief door naar mijn website?

Als je niet weet hoe bovenstaande vragen te beantwoorden, dan is het hoog tijd voor een workshop Google Analytics!

OVER WEBSPECIALIST

WebSpecialist werd opgericht door Jeroen Deklerck.

Jeroen werkte meer dan 10 jaar als webontwikkelaar bij een internetbedrijf. Hij bouwde websites, webshops, CMS'en en allerlei andere webtoepassingen.

Geleidelijk aan kreeg Jeroen een eigen visie op verkoop, ontwikkeling, service en interne werking. In combinatie met de nodige ervaring leidde dit uiteindelijk tot de beslissing om een eigen webbedrijf te starten.

WebSpecialist geeft steeds waardevol advies en levert kwaliteitsvolle projecten af tegen een gunstige prijs.